Thursday, December 11, 2008

Stay away





أنا مش عارف انا عملت أيه


ولا عارف أنا ايه خلانى اتكلم وأعمل حاجات فعلا مكنتش عامل حسابى

انى اسمع كلمه متزعلش بس أظاهر كنت غلط فحاجات


بس الحمد لله محدش بيتعلم ببلاش


وكمان كفايه أقول كلمه شكرا لحد متعبش على اد منا تعبت علشانه

وعملت حاجات كتيره كان نفسى على الاقل يعمل نص اللى

أنا عملتو بس يا خساره


عمرى مندمت على حاجه ولا عمرى فكرت أنى أكره حد

بس بجد أستاهل كل اللى حصلى لان اللى جواه خير


عمر ميلاقى حد يقدر دا وياريت كنت لقيت حد قدر كدا

هذه نهاية من تخيل أن الحياه سهله


ربنا يسامح


ودا أحساس بسيط عن اللى جوايا
وللحديث بقيه..




6 comments:

جوجو said...

السلام عليكم

اول زيارة واول تعليق

ايه بس اللى مزعلك كده

مفيش حاجة والله تستاهل ده

الندم عمره ما بيعمل حاجة

روق كده

الزيارة الجاية يكون بوست فيه فرح

تحياتى

mosh 3aref said...

لما تكون نفسك تعملى حاجات
وفى نفس الوقت مش معاكى حد يشجعك بتعملى كل حاجه لوحدك وبالرغم من كدا انتى برضه مستمره فى اللى بتعمليه
لانك بجد محتاجه الانسان دا جمبك اوووى ومش مستعد انك تسبيه
بس يا خساره
معندوش استعداد انو ولو مره انو يقف جمبك وفاكر انك الدنيا ممكن تتسرق منو وفى الاخر هيبقى شايف انو خسر

وفجاه وانتى بتخططى تلاقى كل حاجه اتهدت تعملى ايه..؟

كفايه كدا مش عايز انكد على حد

نورتى البلوج والله يا جوجو

واتمنى انك تنورينى دايما

وكل سنه وانتى طيبة يا جميل

heba said...

السلام عليكم انااول دخول ليا عندك بس اقولك على حاجة الدنيااحناضيوف فيها فمتزعلش قوى كدة على حاجة يمكن ربنا بيبعدعنك الحاجة دى او الحددة ودة خير ليك صدقنى ربنامابيعملش حاجة وحشه خالص واتمنالك حياة سعيدة يارب وتفأل بردو الدنيا مش كلهاوحشة ومش كل اللى فيهاوحشين تــحــيـــاتــى

mosh 3aref said...

الحمد لله انا مش بيأس

ادام أنا ماشى صح وبما يرضى الله اكيد هيبقى فيه توفيق من عندوا

وبجد يا هوبا نورتى البوست ويارب تنورينا دايما

رحله احزانى said...

اول زياره ليا فى مدونتك حلوه كتير وزقك رائع
وبقولك فعلا محدش بيتعلم ببلاش الدنيا يابنى مدرسه كبييييييييره وكل يوم بيعدى بنتعلم منه حاجه والغلطت الاكبر اننا نرجع لنفس الغلطت مره تانيه
تحياتى ليك

mosh 3aref said...

نورتى المدونه يا رحله
وياريت تنورينا دايما